Broken

Lutar mig mot väggen men åker ner på golvet för benen orkar inte mer,

Tittar sorgset i spegeln men ser bara tårar som faller ner.

Mitt hjärta gråter och slutar ta mig fan snart att slå,

Hur ska jag överleva när jag inte ens kan ställa mig upp och gå!

Jag har aldrig gjort något för att förtjäna det som just har hänt,

Jag har bara följt mina känslor och gjort vad hjärtat har känt!

Inte varit elak eller önskat någon illa eller skrikigt ut hat,

nu blir helvetet till verklighet, nu är det riktigt jäkla kört!

Ska köpa mig ett stenhjärta som varken kan älska eller bli krossat,

För idag har den sista biten av mitt riktiga men trasiga hjärta lossnat!

Skiter i vad ni tänker när ni läser denna skiten,

I mon tänker jag glömma er och dränka sorgen med spriten!

När inte längre verkligheten levererar gömmer jag mig i fantasin,

du tände eld på mitt hjärta efter du dränkt mig i smärtans bensin! 

 

Cant hide the Pain in my eyes, cuz its all I can see

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback